Anne L. Green: Arcátlan csábító

  Cím: Arcátlan csábító


Szerző: Anne L. Green

Fülszöveg: Minden ​történetnek több oldala van, ahogy minden embernek több arca

Olivia Clark évek óta behajtóként éli mindennapjait. Tartozások behajtása az élete, ami olykor magánnyomozással jár. Szereti a munkáját, de idővel kezd belefásulni, míg egy napon a barátnője a segítségét nem kéri. Valaki titokzatos módon visszaél a férje személyazonosságával. Olivia elszánt kutatásai egy rejtélyes férfihoz vezetnek, aki nagylelkűen felajánlja a segítségét.
Thomas, Carl vagy Niko? A valódi nevét senki nem ismeri, egy vérbeli kaméleon. Nem más ő, mint egy hivatásos csaló, aki a „munkája” során különböző személyiségeket vesz fel, mindig más-más figura bőrébe bújva. Igazi átváltozóművész, de az örökös szerepjátéknak köszönhetően már ő maga sem biztos abban, hogy ki is ő valójában.
A szálak egymásba futnak, a titkokról lehull a lepel, Olivia és Niko pedig zűrös csalási ügyek kellős közepén találják magukat.
De hogy ki melyik oldalon áll, abban már egyikőjük sem lehet biztos.

Kategóriák: akció, erotikus, krimi, romantikus

 Pontozás: 8,5/10

 Megjegyzés: A teljes összképet nézve egész jó könyv, egyszer teljesen olvasható és élvezhető, de azért vannak kivetnivalóim.

Első benyomás:


 Az az igazság, hogy korábban már elkezdtem az irónő egyik könyvét, és a felénél abba kellett hagynom az olvasását, mert nem csak kínzásnak éreztem, hanem egyenesen fájt is. Szóval elég keserű szájízzel

nyitottam ki ezt a kötetét és felkészítettem magam az esetleges csalódásra már előre. De mindenképp úgy gondoltam mást is ki kell próbálnom az írótól ahhoz, hogy teljesjogú véleményt tudjak formálni az írásairól. Kicsit magasabbra helyeztem a lécet, és úgy döntöttem ha azt a szintet eléri, jónak minősítem az írásait, csak nem az én ízlésvilágomnak megfelelőnek. 
 

A történetről:


 A történet felépítésével és tartalmával alapjában semmi bajom nem lett volna. De tényleg. Élvezhető volt, fordulatos, izgalmas és mégis selytelmes csipetnyi kis romantikus szállal megspékelve. Sajnálattal vettem észre, hogy csakugyan ebben a könyvben is fellelhető jópár olyan jelenet, ami számomra túlzott és nyálas, esetleg erőltetett és semmi keresnivalója nem lenne ebben a szuper történetben, ami nem csak egy remek kis krimit ad, hanem egy szuper karakterfejlődésekben dús és romantikus sztorit is tartogat számunkra. Azt kell mondanom, hogy nemcsak méterekkel megugrotta a lécet, de kényszert is ébresztett bennem, hogy azonnal szaladjak és vegyem meg a második részét. 
 

Végkifejlet:

 
 Ide jön egy hatalmas NA DE! Egyszerűen nem tudom elfogadni hogy így legyen vége. Kell a folytatás és szükségem van a második kötetre, amit nem tudom miért nem szereztem még be, amikor 1001 alkalmam lett volna rá. Kicsit azért talán félek, hogy a második nem fogja annyira olvastatni magát
velem mint ez tette. 
 Hozzá kell tennem mindehez a sok jóhoz, hogy annak ellenére hogy többrészes sorozatnak az első részéről beszélünk, egyáltalán nem maradt annyira nyitott a story, hogy elvegye az első könyv önállóságának jogát illetve élvezhetőségét. Amennyiben elolvasnád de nem biztos hogy a teljes sorozat érdekelne, mindenképp javaslom hogy csapd fel nyugodtan az oldalait, mert nem bánod meg. 
 

Említésre méltó még:


  Miéééért ez lett a csávó neve???? Én egy szuper dögös nevet képzeltem el neki, erre ezt kapom?? Képtelen vagyok feldolgozni ezt a traumát...






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése